wtorek, 24 lutego 2015

Od Ice do Zero


Tak, bardzo chętnie- uśmiechnęłam się
To, może do zachodniego lasu?- zapytał się, mniej pewnie
Tak, tylko powiedz mi dlaczego uciekłeś ode mnie?- spytałam
To, już nie jest istotne.... opowiedz mi coś o sobie- powiedział
No, dobrze, dobrze...- szczeknęłam
Mów- odszczeknął
Urodziłam się w małej wiosce wśród psów pasterskich i wilków. Psy pasterskie nie wierzyły, że jestem w ich rodzinie dla tego uciekłam do wilków, które z początku mnie akceptowały... No więc nie mogę Ci za dużo zdradzić bo..... Się wstydzę. Opowiem Ci za to jak dołączyłam do sfory.
Zauważyłam wilka i...... chmmmm..... CIEBIEdefault smiley :) Pomyślałam, że tu jako dorosła suczka mogę odnaleźć szacunek i utraconych wcześniej przyjaciół iiii... tego kogo wcześniej kochałam.... Ale to nie istotne...- powiedziałam i posmutniałam
<Zero?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz